Pogoji uporabe

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Simarket.si, KWON d.o.o., Poljana 20, 2391 Prevalje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Simarket.si (v nadaljevanju tudi »*trgovina*«) upravlja podjetje KWON d.o.o., Poljana 20, 2391 Prevalje, matična številka: 5805198, davčna številka: SI 61051551, zavezanec za DDV, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »prodajalec«).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Simarket.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino Simarket.si. in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Simarket.si se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:

  1.       Podatke o podjetju Simarket.si (ime in sedež podjetja, matična številka…),
  2.       kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3.       bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) in rok veljavnosti tega podatka,
  4.       dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5.       pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6.       cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7.       način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,
  8.       časovno veljavnost ponudbe,
  9.       rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s členom 43.č ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10.    pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA ARTIKLOV

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino Simarket.si in kupcem je v spletni trgovini Simarket.si sklenjena v trenutku, ko Simarket.si kupcu pošlje prvo potrditveno elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev naročila iz spletne trgovine Simarket.si). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Simarket.si kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Simarket.si  in je kupcu kadar koli na razpolago na prevzemnem mestu ali se mu na zahtevo lahko pošlje po e-pošti.

Načini plačila

Simarket.si omogoča naslednje načine plačila:

  •         z gotovino ali plačilnimi karticami ob prevzemu
  •         z nakazilom na račun Simarket.si; KWON d.o.o. po ponudbi/predračunu
  •         z plačilom na obroke Leanpay

 

Izdaja računa

Simarket.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni ali elektronski obliki.Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom in cena. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Cena velja za vse uporabnike spletne trgovine Simarket.si. Redna cena je maloprodajna cena, ki za izdelek velja v prodajalni KWON d.o.o., Poljana 20, 2391 Prevalje  in predstavlja priporočeno maloprodajno ceno dobavitelja. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Simarket.si kupcu omogočila odstop od nakupa. Popusti, promocijska koda (kuponi za popust) ipd. se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Plačilne kartice

V primeru plačila s plačilnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  •          plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  •          po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo trgovine Simarket.si

Kupon za popust (promocijska koda)

Kupon za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Simarket.si in je časovno omejen. Aktivno promocijsko kodo za popust občasno najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v e-novicah Simarket.si, ki jih pošiljamo članom Simarket.si kluba, ali v drugih medijih oz. družabnih omrežjih.
Uporaba promocijske kode:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti, in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na ikono košarice (zgoraj levo). Pod izbranimi artikli je polje, pred katerim piše »Vstavite kodo/kupon za popust«. Vanj vpišete aktivno promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb »Potrdi«. S tem se od celotnega zneska odšteje vrednost popusta, ki ste ga s kodo pridobili.
Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
Promocijska koda se lahko koristi izključno za artikel kateremu je namenjena. Postopek nakupa nadaljujete kot običajno.

PRAVILA NAGRADNIH IGER

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je prodajalec Simarket.si Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre, in njihovi ožji družinski člani ter osebe, zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke: ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. Če nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršen koli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

Če organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršen koli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev, uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadar koli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabita v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov preko e-pošte soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnega koli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali kateri koli drugi obliki.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Simarket.si naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupec v spletni trgovini Simarket.si ima vedno možnost podatke o statusu in vsebini naročila spremeniti tako, da se vrne korak nazaj ter naročilo popravi. Simarket.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost oz. zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Simarket.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ali telefonske številke Simarket.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči trgovini Simarket.si, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo preklicala. Simarket.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Simarket.si nima na zalogi.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Simarket.si v dogovorjenem roku artikel pripravi in odpošlje.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko +386 30 39 57 64 ali po e-pošti na naslov prodaja@simarket.si.

Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: prodaja@simarket.si, z izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Navede tudi vse potrebne informacije za vračilo kupnine (artikli, za katere se od pogodbe odstopa; datum računa za prejete artikle; številka naročila; ime in priimek kupca; naslov kupca; številka bančnega računa in naziv banke, pri kateri je ta odprt).

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel pošlje na naslov Simarket.si ; KWON d.o.o., Poljana 20, 2391 Prevalje. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Artikel je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali ki mu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta. Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Simarket.si ; KWON d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Podjetje Simarket.si v skladu z ZVPot nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca po e-pošti na prodaja@simarket.si v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  •          artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  •          artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  •          artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  •          je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave in ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Simarket.si, Poljana 20, 2391 Prevalje. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) in pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Simarket.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6-mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Dostava

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk prodajalca Simarket.si sta Pošta Slovenije in hitra pošta GLS, vendar si Simarket.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnjeno bolj učinkovito.  

Varno plačevanje

Varovanje osebnih podatkov, ki jih pošiljate preko naše spletne strani, je za nas zelo pomembno. Vsak vpis vaših podatkov je nujen in potreben samo za pravilno izvajanje storitev spletne trgovine Simarket.si

Vaših osebnih podatkov prav tako ne posredujemo tretji osebi, zato lahko pri nas vedno brezskrbno nakupujete.

Pri Simarket.si uporabljamo tudi enkripcijo SSL (Secure Sockets Layer), kar pomeni, da so podatki, ki nam jih posredujete, vedno šifrirani ter dostopni samo vam in naši spletni trgovini.

Simarket.si uporablja tudi ostala ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Simarket.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Simarket.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov kluba Simarket.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Simarket.si ; KWON d.o.o. Simarket.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-pošnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Simarket.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila Simarket.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  •          jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  •          pošiljatelj Simarket.si bo jasno razviden;
  •          različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  •          jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  •          željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Simarket.si izrecno spoštovala.

Oglasna sporočila Simarket.si ; KWON d.o.o. bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

Simarket.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave, zaloga ali cena spremenijo tako hitro, da Simarket.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo Simarket.si kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Simarket.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Simarket.si v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe.

Pritožbe in spori

Simarket.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Simarket.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem Simarket.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 30 39 57 64 ali po elektronski pošti na prodaja@simarket.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@simarket.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Simarket.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Simarket.si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Simarket.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Simarket.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Pogoji veljajo od 1. 2. 2018